NAZRA lancia Special streaming
In tempo di Covid 19, di distanziamento sociale, di cinema e teatri chiusi e festival a data da destinarsi, molte sono le iniziative e le realtà che si sono attivate per dare la possibilità di poter veder film e documentari collegati da casa.
Anche NAZRA si unisce e rende disponibili in streaming, sul proprio sito, molti dei corti delle varie edizioni passate del Festival. Si inizierà con Ave Maria e a seguire High Hopes due vincitori della prima edizione.
La data di inizio streaming è per lunedì 4 maggio.
Tutti i film sono in lingua originale con sottotitoli in italiano e rimarranno on line per il tempo della visione della durata di 5 giorni.
Per il calendario, in aggiornamento, con i rispettivi link ai film cliccare qui.
Nazra Special Streaming
In this time of pandemy, social distances and cultural lockdown with cinemas and theatres being closed and festivals postponed, many initiatives have been carried out to let the quarantine audience enjoy some films from home.
Nazra is going to give its contribution too!
Starting from Monday 4rd May, we’ll offer the free online streaming of some of the short films that have participated to the previous editions of our festival.
All films will be streamed in original language with Italian subtitles and will be available on our website for a 5-day period.
We’ll start with Ave Maria by Basil Khalil followed by High Hopes by Guy Davidi, winners of the 1st Nazra Palestine Short Film Festival.
You can find the programme, constantly uplodead, and the relevant links here.